Chasmay Educare

Er is behoefte om een kwaliteitsvoorziening als MasiEducare voor meer kinderen mogelijk te maken. Met het project Chasmay Educare kunnen nog eens 120 kinderen van goed onderwijs en goede zorg genieten.

Chasmay preschool bestaat al 14 jaar en was ooit succesvol. Het kinderdagverblijf is in verval geraakt als gevolg van slecht management. Nog slechts 40 kinderen bezoeken de huidige voorziening. Sinds december 2017 is het management overgenomen door Masicorp. In de komende vier jaar wil Masicorp het centrum ontwikkelen tot een kwalitatief goede en geregistreerde voorziening voor 120 kinderen. Ouders van de huidige kinderen en de momenteel aanwezige staf staan achter de plannen.

Voor de renovatie van de gebouwen heeft Masicorp een sponsor gevonden. Wij willen een rol spelen bij de kwaliteitsverbetering:

Goede leerkrachten, goede opleiding en goede (spel)materialen.

Dit kinderdagverblijf zal op termijn ook een voorbeeld- en trainingsfunctie krijgen voor voorschoolse educatie. In 2022 zal het centrum selfsupporting zijn.