Terug naar Hoe kun je helpen

Ondersteun Ibhongo

U kunt op verschillende manieren het werk van onze stichting ondersteunen:

• een donatie doen op onze rekening: IBAN: NL50ABNA0595579078
  • vaste donateur worden. Dit is ook mogelijk via een schriftelijke overeenkomst met Stichting Ibhongo. Wij maken gebruik van de machtigingsformulieren die de Belastingdienst aanbiedt (formulier: Overeenkomst Periodieke gift in geld). Als u besluit om uw gift vast te leggen, doet u dit voor minimaal vijf jaar. De hoogte van de gift is vrij en kan bijvoorbeeld zowel maandelijks, per kwartaal of jaarlijks gedoneerd worden. Voordeel voor u: 100% belastingvoordeel.
  • Stichting Ibhongo opnemen in uw testament.
  • internet aankopen doen via SponsorkliksElke aankoop bij een van deze bedrijven levert stichting Ibhongo een commissie op terwijl u zelf dezelfde prijs betaalt, het kost U dus niets extra.
  • maak in enkele minuten een eigen online collectebus voor stichting Ibhongo die je kunt gebruiken t.g.v. je verjaardag,  je afscheidsfeest of zomaar… Deze is na het aanmaken te gebruiken op Whatsapp, Facebook, LinkedIn en Twitter. Hoe? Raadpleeg hiervoor online collecteren handleiding
  • sponsoren van schoolkosten, activiteiten, therapieën of andere zaken m.b.t. de kinderen in onze projecten (zie hier de lijst)
  • meehelpen bij activiteiten als vrijwilliger. Vind je dat een leuke manier van ondersteunen, meld je aan via info@stichtingibhongo.nl
  • sieraden en stoffen kopen die in Masiphumelele zijn ingekocht

Textielen uit Masiphumelele

• kunst kopen

Enkele kunstenaars doneren hun producten aan Stichting Ibhongo.
       Zij krijgen van de stichting een vergoeding voor de materiaalkosten.

• u kunt een heel persoonlijk kunstwerk laten maken:

een geboortemandela (www.mariekeoostenenk.nl)
       een schilderij van een eigen foto of dierbare herinnering (www.germazeijen.nl)
       een beeld in steen (www.germazeijen.nl)

foto-Loulou

Een geboortemandela van Marieke