Op zondag 25 september 2022 vanaf 9.30 uur roeien we 2x 45 minuten op muziek om projecten voor jonge, kansarme kinderen in township Masiphumelele in Zuid-Afrika te ondersteunen. We doen dit in samenwerking met Sportcentrum Jan de Rooy in Goirle. Alle muziek tijdens het evenement zal live worden gespeeld door ZOOM, de band waar Jan in speelt. Een extra feestelijk tintje omdat stichting Ibhongo dit jaar 10 jaar bestaat. Voor €5 eigen bijdrage kun je je inschrijven. Daarvoor krijg je een deelnemerskaart. Het is de bedoeling dat je je prestatie door zoveel mogelijk mensen laat sponsoren. (lees verder onder de foto)

Ben je geen lid van de sportschool, dan kun je toch meedoen aan dit evenement. Ga langs de sportschool om je aan te melden.
Je kunt ook met 2 personen op een plek deelnemen; de een roeit de 1e 45 minuten, de andere de 2e. Probeer dan wel allebei zoveel mogelijk sponsors te vinden. De opbrengst van deelname en sponsoring is volledig voor het goede doel. Er zijn ook spullen uit Masiphumelele te koop. En natuurlijk kun je bij de bar terecht voor een lekker drankje. We hopen de 32 roeimachines volledig bezet te krijgen. Doe mee !